Úvodní zahřívací aktivita byla nazvána Kreslení portrétů. Žáci se pohybovali za doprovodu hudby po třídě a vzájemně si vyměňovali papíry, na něž následně postupně kreslili jednotlivé části obličeje. Po skončení proběhla reflexe a žáci si tak mohli uvědomit, jak se může lišit jejich vnímání od vnímání druhých lidí.
Při dalších aktivitách zařazených do projektového dne byly využívány sady různých druhů karet vhodných pro kariérové poradenství. Děti se zaměřily na mapování různých profesí, životní a profesní hodnoty aj.
Poslední hodina byla věnována hře nazvané Dražba, při níž si žáci rozděleni do skupin za fiktivní peníze kupovali různé profesní hodnoty, podobně jako při klasické dražbě. V závěru se zamýšleli nad tím, pro jakou profesi by byly nakoupené proesní hodnoty ideální.
Na konci při hodnocení projektového dne se žáci vyjadřovali k průběhu a použitým metodám a formám práce kladně a projektový den se jim líbil.
Fotografie naleznete ve fotogalerii: