Obsah

Pokud potřebujete cokoli poradit s AJ, pište na tutkova@zsprobostov.cz. Těším se na zprávy od Vás, jak se s dětmi učíte.Zkuste naše učebnice Happy House 1 online-radím, zkoušejte na různých počítačích

https://elt.oup.com/student/happyhouse/level1

www.umimeanglicky.cz

Nemusíte fotit všechny úkoly a posílat, stačí mi vybrat 1 úkol a poslat do mailu, pokud by vám dělalo problém, stačí jenom poslat mail, že máte splněno či potřebujete s něčím poradit. Do konce března prosím všechny rodiče ozvat se mi na mail. Děkuji Tutková

AJ procvičit slovní zásobu, nalepená slovíčka v notýsku, umět barvy, čísla do 10

březen: domácí příprava pro všechny (Mgr. Tutková)

nová slovní zásoba Unit 5 NAROZENINY

uč. 38 slovní zásoba a present=dárek,a card=přání,a candle=svíčka,a cake=dort,

a badge=odznak,a baloon=balónek umět

umět odpovědět na otázku How old are you? Kolik ti je let? I am 7=Je mi 7

doma nakreslit narozeninový dort se správným počtem svíček, kolik ti je let, How many candles? Kolik svíček? opakovat počítání a čísla do 10

otázka Is it a baloon? Je to balónek? odpověď Yes/No

v průběhu měsíce vypracovat úkoly v pracovním sešitě:zadání úkolů je vždy u každého cvičení i v češtině!

PS 35,37,38 vypracovat 

Kdo nemá učební pomůcky doma, zkuste zmíněný odkaz

 

11.3. - 19.3. 2020 

ČJ - jsem čtenář - 4,5,6,7, - trénink čtení

       Lili a Vili - str. 19, 23

       čtěte cokoliv   (knížka)

M - 18,19,20,21,22

Prv  - domácí zvířata ( samec, samice, mládě)

písanka  - do str.17

16.3.2020

Pro kontrolu znalostí vašich dětí:

2x týdně zařaďte diktát vět ( Milan slova) - velkými psacími písmeny,

2x týdně opis - vyberte básničku o 4 verších a nechte děti opsat (velká tiskací).

Pro kontrolu psacího písma dejte dětem diktát přímo do písanky na volné linky - použijte slova, slobiky, písmena procvičená v písance.

DÚ - písanka - přidejte str.18.

Pro práci s prac.sešitem Jsem čtenář máte na str.53 a dál srozumitelnou metodiku. Poradí Vám na co se ve cvičeních zaměřovat.

Kdo čte knížku a přečte ji, může si udělat něco jako čtenářský deník.

18.3.

Lili a Vili ve světě malých písmen   str.24,25

str.40,41 - seznámení s pojmy krychle, koule.

23.3.

M str.25/1,2,3, str.27/1

Jsem čtenář  str.8/1a,b,c

písanka   str.19/3 řádky

Lili a Vily ve světě malých písmen - str.30 - děti napíší do mráčku, co je napadá, když se řekne domov.

24.3.

Lili a Vili ve světě malých písmen -  str.33 - připravit si čtení Dům a zítra jako DÚ nahrát 1min.video, jak děti čtou

- str.25/4,5,6

PRV -  https://www.skolasnadhledem.cz/ - online cvičení-hospodářská zvířata - jsou to jednoduché křížovky

Písanka - str.19/3řádky  (dbejte na správné sezení a správné držení tužky, děkuji)

25.3.

Lili a Vili ve světě.......dokončit str.33, poslat video se čtením

M - str.26/1,2,3,4,5,6

písanka  str.20/3řádky - přepis slabik, spodní 3 řádky - vlastní diktát slov

26.3. 

Jsem čtenář - str.8/2a,b,c, str.9 - zkuste nechat dětem samostatně 

písanka - str.20 - opis slov ( 4řádky)

M - str.26/7,8,9 , str.27/2,3 - samostatně

Stačí poslat ke kontrole ta cvičení, která dělaly děti samostatně, děkuji.

27.3.

PRV  http://rysava.websnadno.cz/prvouka_1.roc/domaci_zvirata1.htm 

M str.27

písanka  str.21/ 4řádky

Lili a Vili  str.32

30.3. 

 str.28/1,2,  str.29/1,2

písanka  str.21 /4 řádky

Lili a Vili   str.28-29  ( čtení až do středy)

31.3. 

PRV  https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/jaro-v-prirode/poznavame-hospodarska-zvirata/ucime-se-1.htm 

Jsem čtenář   str.8/3

písanka   str.22/ 2řádky (otázník, vykřičník)

1.4.

 Lili a Vily   str.26/básnička Víš kdy?

Učení trochu jinak.

https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/veta-slovo-slabika/pocet-slov-ve-vete/cviceniC2.htm

https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/veta-slovo-slabika/pocet-slov-ve-vete/cviceniA1.htm 

https://skolakov.eu/cesky-jazyk-1-trida/zrakova-pamet

 

2.4.

M  str.30/1,2,3

písanka str.22/přepis vět - 3 řádky 

http://rysava.websnadno.cz/cteni_1.roc/porozumeni1_1.htm 

Pro ty, kteří nemohou reagovat každý den - prosím, o odeslání : jeden diktát, jeden přepis, M str.30, písanka vše zadané do pátku 3.4.